Konfiguruj swoją Toyotę
Wideorozmowa z doradcą
Umów się na przegląd - jesteśmy otwarci

AUTORYZOWANY SERWIS TOYOTY ZNÓW NAJLEPSZY

Autoryzowany Serwis Toyoty jest znowu najlepszy! Sieć autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce już po raz siódmy zdobyła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych autoryzowanych serwisów według polskich kierowców - Marka nr 1 (dawniej Wybór Kierowców)

„Mimo rozbudowanej sieci autoryzowanych serwisów Toyota nie pozwala sobie na wpadki. Klienci jej ASO doceniają staranną obsługę, przejrzystość komunikacji oraz zaufanie, jakie wzbudza praca serwisantów. Nie bez znaczenia są też akceptowalne ceny, duża sieć placówek, które świadczą usługi na wysokim poziomie. Według ankietowanych nie zdarzają się sytuacje, że „serwis rozkłada ręce” (Motor nr 43-44/2021, s 39)

O rankingu

Marka Nr 1 to niezależny program badań satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej. Ranking tworzony jest wyłącznie na podstawie opinii kierowców oceniających marki, modele samochodów oraz usługi motoryzacyjne. W 2021 roku badaniem objęto 27 marek obecnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu internauci wypełnili ponad 120 tysięcy ankiet.
8 kategorii
120 kryteriów
Ponad 120 000 ankiet

Po raz kolejny Toyota zdeklasowała inne marki w kategorii „Autoryzowany Serwis”, uzyskując najwyższe oceny w kluczowych kategoriach:

Jakość obsługi
5 / 5
Fachowość i kompetencje
5 / 5
Skuteczność napraw
5 / 5
Wyposażenie
5 / 5
Dogodna lokalizacja
5 / 5

RANKING ASO 2021

Wyniki badania satysfakcji z usług autoryzowanych serwisów marek samochodowych: 2021r.
80
70
60
50
40
30
20
10
0
0%
Toyota
0%
Renault
0%
Citroën
0%
Peugeot
0%
Škoda
0%
Audi
0%
Mercedes
0%
BMW
0%
Seat
0%
Suzuki
0%
Volkswagen
0%
Ford
0%
Mitsubishi
0%
Mini
0%
Nissan
0%
Dacia
0%
Hyundai
0%
Kia
0%
Mazda
0%
Volvo
0%
Opel
0%
Fiat
0%
Jeep
0%
Alfa Romeo
0%
Honda
0%
Jaguar
0%
Land Rover

ranking-aso
Poz. Marka Wynik
1 Toyota 72,1%
2 Renault 66,4%
3 Citroën 63,8%
4 Peugeot 62,3%
5 Škoda 58,9%
6 Audi 53,3%
7 Mercedes 51,7%
8 BMW 50,1%
9 Seat 46,3%
10 Suzuki 45,2%
11 Volkswagen 44,9%
12 Ford 44,1%
13 Mitsubishi 41,2%
14 Mini 41,0%
15 Nissan 39,8%
16 Dacia 39,6%
17 Hyundai 37,6%
18 Kia 36,5%
19 Mazda 36,4%
20 Volvo 36,2%
21 Opel 35,6%
22 Fiat 35,5%
23 Jeep 35,1%
24 Alfa Romeo 35,0%
25 Honda 33,9%
26 Jaguar 33,1%
26 Land Rover 32,5%

„Marka Nr 1” (dawniej „Wybór Kierowców”) to pierwszy w Polsce program badania satysfakcji w branży motoryzacyjnej wzorowany na uznanych światowych instytutach i programach badawczych, takich jak amerykański J. D. Power czy brytyjski Driver Power. Program „Wybór kierowców” działa od 2013 roku. Jego uczestnicy polscy kierowcy – oceniają produkty i usługi motoryzacyjne w kilku kluczowych kategoriach. Są to m.in. marki i modele samochodów, autoryzowane stacje obsługi, towarzystwa ubezpieczeniowe, oleje, opony oraz stacje paliw. Szczegóły tegorocznego badania dostępne są na stronie: www.wyborkierowcow.pl www.wyborkierowcow.pl

Filozofia Toyoty

We wszystkim, co robimy, podążamy za tymi samymi wartościami. Wierzymy bowiem, że nawet najlepsze rzeczy można poprawić. Poznaj sposób myślenia Toyota Way, który przyświeca pracownikom Toyoty na całym świecie.

Ludzie Toyoty

Specjaliści z Serwisu Toyoty podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe w programie szkoleń Akademii Toyoty. Wymogi programu są zgodne z wytycznymi Toyota Motor Corporation. Dowiedz się, w jaki sposób szkolimy naszych serwisantów, by profesjonalnie dbali o Twoją Toyotę!

Toyota Service Management (TSM)

Metoda optymalnego zarządzania Działem Obsługi Posprzedażnej Autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce opierająca się na wartościach japońskiej filozofii zarządzania, takich jak: TPS, PDCA, JUST in TIME, JIDOKA oraz KAIZEN.

Liczy się jakość

Dilerzy Toyoty działają według procedur TSM. Dotyczą one wszystkich obszarów działania: od przyjęcia auta do serwisu, przez organizację magazynu, wyposażenie Stacji, obsługę pojazdu aż do jego wydania.

TOYOTA PRODUCTION SYSTEM (Tps)

Zbiór metod zarządzania opracowany przez Toyota Motor Corporation, pozwalający na optymalizację procesów biznesowych. Metody TPS są szczególnie widoczne w procesie logistyki, a także w dbałości o rozwój pozytywnych relacji z dostawcami i klientami. Poznaj logistykę w liczbach:
1040 TIRÓW ROCZNIE
przyjeżdża do magazynu, zaopatrując go w oryginalne części i akcesoria Toyoty.
300 000 SZTUK CZĘŚCI I AKCESORIÓW
mieści polski magazyn Toyoty – jeden z największych magazynów w Europie.
1 300 000 KM rocznie
klienci mogli cieszyć się jazdą po wizycie.

Dowiedz się więcej

Wymiana opon bez wychodzenia z samochodu Wymiana opon bez wychodzenia z samochodu Nowa usługa wybranych Stacji Dilerskich Toyoty Serwis Toyoty pozostaje do dyspozycji Serwis Toyoty pozostaje do dyspozycji Sprawdź usługę door to door Gwarancje na samochody Toyota Gwarancje na samochody Toyota Sprawdź, co oferuje producent Opony wielosezonowe Opony wielosezonowe Czy warto je kupić? Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Spersonalizuj ustawienia w Twojej Toyocie Spersonalizuj ustawienia w Twojej Toyocie Skontaktuj się z Dilerem Serwis Hybrydowy Toyoty Serwis Hybrydowy Toyoty Zobacz, jak Toyota dba o samochody z napędem hybrydowym Rodzaje i typy żarówek w samochodzie Rodzaje i typy żarówek w samochodzie Dowiedz się więcej Przyczyny i objawy rozładowanego akumulatora Przyczyny i objawy rozładowanego akumulatora Dowiedz się więcej Wymiana oleju Wymiana oleju Jak wymienić olej silnikowy? Sprawdź geometrię zawieszenia Sprawdź geometrię zawieszenia Umów się na wizytę w serwisie Toyoty